Vrátenie a výmena tovaru

U nás nie je vrátenie ani výmena žiadny problém

Výmena tovaru:

Výmena produktov, ktoré boli vyrobené na zákazku alebo majú zákazkovú úpravu (výšivku, reflexné plemeno) nie je možná. Radi vám vymeníme štandardný tovar "skladový", pričom integrovaný pamlskovník či svetielko nie sú problém. Nepoužitý tovar, ktorý si prajete vymeniť, prosím pošlite akýmkoľvek dopravcom na adresu:

4dox, Mlýnská 211, 56164 Jablonné nad Orlicí (email: info@4dox.sk; tel: 608 181 357).

Ak chcete tovar poslať zásielkovňou, prosím vyberte pobočku: Zooflora Beneš, Pod Vyšehradem 143, Jablonné nad Orlicí, 561 64 - balíčky si tu vyzdvihneme. Prosím nepoužívajte inú zásielkovňu v okolí, iba túto. Z inej nie sme schopní zásielky vyzdvihovať.

Spolu s tovarom prosím vložte do balíčka kópiu objednávky, na ktorú napíšte za aký produkt si prajete tovar vymeniť. Ďalej vás prosíme o dobrovoľný príspevok 100 Kč na spätnú dopravu k vám. Hotovosť vložte priamo do balíčka k tovaru. Ak posielate zo Slovenska je možné zaslať 5 EUR.

Pre uľahčenie celého procesu výmeny tovaru vás prosíme o vyplnenie krátkeho elektronického formulára, ktorý nájdete na nasledujúcom odkaze: Formulár pre výmenu tovaru. Vyplnením formulára nám pomôžete urýchliť spracovanie vašej žiadosti a zabezpečiť hladký priebeh výmeny. Prosíme, aby ste formulár vyplnili ešte pred odoslaním tovaru.

Vrátenie tovaru:

Vrátenie produktov, ktoré boli vyrobené na zákazku alebo majú zákazkovú úpravu (výšivku, reflexné plemeno) nie je možné. Radi vám vystavíme dobropis na štandardný tovar "skladový", pričom integrovaný pamlskovník či svetielko nie sú problém. Nepoužitý tovar v termíne do 14 dní od nákupu môžete vrátiť na adresu: 4dox, Mlýnská 211, 56164 Jablonné nad Orlicí. (email: info@4dox.sk; tel: 608 181 357).

Ak chcete tovar poslať zásielkovňou, prosím vyberte pobočku: Zooflora Beneš, Pod Vyšehradem 143, Jablonné nad Orlicí 561 64- balíčky si tu vyzdvihneme. Prosím nepoužívajte inú zásielkovňu v okolí, iba túto. Z inej nie sme schopní zásielky vyzdvihovať.

Pre zjednodušenie celého procesu vrátenia vás prosíme o vyplnenie krátkeho elektronického formulára, ktorý nájdete na nasledujúcom odkaze: Formulár pre vrátenie tovaru. Vyplnením formulára nám pomôžete urýchliť spracovanie vašej žiadosti a zabezpečiť bezproblémový priebeh vrátenia. Prosíme, aby ste formulár vyplnili ešte pred odoslaním tovaru.

Ak ste pri nákupe tovaru obdržali darček, ktorý bol podmienený výškou hodnoty objednávky, prosím pri vrátení, ak už nebudete spĺňať danú výšku objednávky, tak vráťte aj darček, prípadne vám hodnota darčeka bude odpočítaná z dobropisovanej sumy.

Reklamácie/Opravy tovaru:

Ak chcete tovar poslať zásielkovňou, prosím vyberte pobočku: Zooflora Beneš, Pod Vyšehradem 143, Jablonné nad Orlicí 561 64- balíčky si tu vyzdvihneme. Prosím nepoužívajte inú zásielkovňu v okolí, iba túto. Z inej nie sme schopní zásielky vyzdvihovať.

Pre zjednodušenie celého procesu reklamácie/opravy vás prosíme o vyplnenie krátkeho elektronického formulára, ktorý nájdete na nasledujúcom odkaze: Formulár pre Reklamácie/Opravy. Vyplnením formulára nám pomôžete urýchliť spracovanie vašej žiadosti a zabezpečiť bezproblémový priebeh celého procesu. Prosíme, aby ste formulár vyplnili ešte pred odoslaním tovaru.

Podrobné informácie o vrátení a výmene tovaru nájdete v našom reklamačnom poriadku.

Spinner
Cookies Cookies

Potrebujeme Váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sa Vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa Vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačidlo „OK“.

Tu máte možnosť prispôsobiť si nastavenia súborov cookies v súlade s vlastnými preferenciami.